20 Mart 2012 Salı

19.03.12 - yarım kalan sevgilerimiz..

Sevgiye hasret kaldığımızz günlerde kabullenemediğim bazı şeyler olsada beni üzmeyen tek sen varsın. Sevgimizi aşkımızı garip yaşasakta bugünlerde biliyorum sana kavuşacağım zamanı. İnanıyorum aslında baharımıza. Yarım kalsada sevgimiz bazen ben düşünüyorum belki çocuğumuza hazırlayacağımız mutluluğun endişesidir bu eksik zamanlar. Onlar için biz için bu dünya meşgaleleri var ama iki taraflı olmasi dileğiyle meşgale yalnız dünyalik olmasın isteriz hep ikimiz. İnşallah inşallah inşallah hayırlısıyla yarım kalanları tamamlamak için mutlu bi son koyarız ve o başlangıç bizim için değişim olur. Yani bir bilgisayar oyunu gibi oyun başlamadan dolar ya bizde onun için senaryosunu hep deniyoruz. Gerisini tevekkul ile dua ile beklemeyi tercihliyoruz. Kalmasin elimizde yarım kalan sevdalar çünkü bir kelime bile bizi mutlu ederken üzülmeyelim bugünlere... Sevmeyi bilelim ve yeryüzü bizi konuşsun senden az kalan ben için ekleme talep istiyorum. İçine bir ben daha kat ben çünkü senden uzakken senden eksikken düşünerek hayal ederek aşkımızı yüzsüzce 2ye katlıyorum. Evet aşkımızda arsızım banane ben sensiz yapamam ki... Ne tuhaf ki seni kazanmak çcin hayatımla eşdeger tutuyorum Hayat'I'm...

#1askinerkekgunlugu