21 Mart 2012 Çarşamba

Bana senden öte mutluluk yok bu dünyada.. - 21.03.12

Seninle yasadigim her dakika her saat her gune sukrediyorum..Senin olana, o asik oldugum her yanina bir bir, ayri ayri ..
Simdi yanimdan gittiginde mesela, yada aksam oldugunda gecip giden gune soyle bir bakinca elimde kalan en degerli sey gulusun oluyor hep.. O gune kar kalanim askin oluyor, gozlerin oluyor.. Dudaklarimi gulumseten bir sozun oluyor..
Sonunda Bana kalan yine ve hep seni deli gibi sevmek, hepp sevmek oluyor..
Soz veriyorum sana; Seni omrumun sonuna kadar sevecegime.. Ilk gunki gibi, zaten kalbimin enn derin yerinde kalbinin yeri..
Seni sevdikten sora kalbim , seni yasadiktan sonra her zerresinde , seni hissedip titredikten sonra benligim ,kokun kaldiktan sonra avuclarimin icinde.. Bana senden ote mutluluk yok bu dunyada..
Her aldigim nefesimde, yada sonsuz cennetimde.. Hem bu dunyada hem digerinde.. Sen ol yanimda. Kafam omzunda, ellerim avuclarinda.. Helal ol bana.. Sonsuza kadar sevdigim ol,bildigim tum yollari sen ol hayatin.. Hayat'm ol.. Hayatim<3

Seni sevmek sukretmek gibi yasamaya..seni sevmek herkesten farkli hissettiren bana. Ben ozelsem sen oldugun icin icimde , kalbimde kalbini tasidigim icindir. Ben her guzel animi, gelecek icin her cektigim kahrimi, kalbimin her attigini seninle/sana yasiyorum..
Hicbir sey istemiyorum bu dunyada , seninle yaslanmak kadar.. Hic bir seyim olmasin, ama sen ol sevdanla yanimda.. Sen ol her yanimda....

#1askinkadingunlugu