16 Mart 2012 Cuma

Beni sensiz bırakma... - 15.03.12

Benden seni eksik edersen senden uzaklaşırsam üzülürüm. Günlerdir kafamda bir karışıklık ve işlerin verdiği stres beni aldı gitti. Seni üzmek senden uzaklaşmak istemiyorum. İlişkimizi yeniden revize etmek için heyecanlanmak istiyorum. Beni sensiz bırakma.

Bir anne gibisin beni seviyosun şefkat gösteriyosun. Bir abla gibisin üstüme düşüyorsun. Seni hak etmek için ne yaptım ki ben bilemedim. Seni kaybetmemek ve seni elimde tutmak için elimden geleni yapıcam söz veriyorum. Seni iyi yada kötü bir şekilde yaşatacağım.Yanımda sessizce güzelce kaliteli bir hayatla... Yalnız beni sensiz bırakma dedim ya ne yaparsam yapayım beni affet hep ayrılma benden ben sensiz yapamam.

Aşkımızın itibari için beni sensiz yerlerde koyma...

#1askinerkekgunlugu