8 Mart 2012 Perşembe

Yine sensiz ama seninle bir geceye yatıyorum .... - 07.03.12

Böyle hasta olduğun yada işten koşturmaktan yorgun düştüğün zamanlarda yanında olma isteğimi bilemezsin....... Şimdi yazı yazabilmek ve uykuya dalmak arasındaki eşikte gidip gelirken sen, benim tek düşündüğüm sana iyi bakabilmek..Yanında olacağım ömrün günlerinin hayalini kurabilmek şua uzağında kalmaktan üzülürken..İşten yorgun argın geldiğinde seni mutlu edip neşelendirecek en güzel akşamlarla en sevdiğin yemeklerle ve en güzel aşkla seni karşılamak yorgunluğunu almak planları ..Böyle birazcık üşütsen burnun aksa hemen ıhlamur kaynatmak , annem gibisin mızıldanmalarına, içmemek için diretmene aldırmayıp zorla iyileşene kadar uğraşmak :) Saçma gibi geliyor bunların hayali ama normalde bile akşamları kapıyı sana benim açamamanın özlemi varken nasıl çok, böyle hasta olduğun zamanlarda zamanı ileri alma konusunda ki yaratıcı fikirlerimi bilemezsin :) O yüzden hiç yoktan hayal kurup mutlu oluyorum..Yanındaymış gibi, içim rahatmış başucunda sana bakar gibi iyi hissetmeye çalışıyorum..

Tüm ömrümü sana bakmaya seni sevmeye seni mutlu etmeye seninle geçecek her günü sana göre yaşamaya adayabilirm..Dua'm hep bu.. Hayallerim hep böyle..
Artık öyle içimden geliyorki dualar, öyle alışmışki dilim,kalbim..Dua etmiyorken, konuşmuyorken bile biryerde tek başıma kaldığımda yada yolda yada dersteyken öylece..Aklıma Biz geldiğinde kalbim kendi ediyor tüm hayırlı isteklerimizi..Öyle içime sinmiş, öyle kalbime yerleşmiş ki adın dilimden içeri....
Ben hiç konuşmasam da dünya bilir sevgimi özlemimi sana olan bağlılımı senden başka herkese kör gözlerimi..Öyle sinmişizki içime, ben sussam da halim söyler yine bağırır gibi.. Söyler herkese hep seni ne kadar çok sevdiğimi.. En içimde ki özlemini çağırıp koynuna..

Yine sensiz ama seninle bir geceye yatıyorum ben şimdi.. Başımı yastığa koyuyorum ya sen yanımda oluyorsun..Bak yine kokun geldi burnuma.. En güzel geceler için beklerken güzel hayallerle uymaya gidiyorum..Bir gün daha geçsin, bir gün daha yaklaşsın diye koynuna..

İyi geceler en değerli'm..

Hemen iyileş , sen hepp iyi ol  ve heppp benim ol^^ .. .<3

#1askinkadingunlugu