2 Mart 2012 Cuma

Bugün ikimiz için bir şeyler yapmaya çalıştım.. - 01.03.12

Evet... Bugün ikimiz için bir şeyler yapmaya çalıştım. Ev, iş ve aşk hayatımda en değerli varlığım olan bana destek olan Sen bizim için olacak olan her adıma beni teşvik ettirdin ya sana şimdiden şükranlarımı sunuyorum. Bir kamyon halinde güller üstünden dökülse de sen yine orda parlayacak içinden en öne çıkacak gülümsün ...
Ev; hem sana hem bana hem bize uygun ama senin isteklerin senin nefis yemekleri yapabileceğin senin rahatın olacağı yer olsun... İnşallah...

İs; beni bir lokma ekmek senle mutlu eder yeter ki muhtaç olmadan az ve öz ama helal kazanarak yaşayalım. Alın teri olsun veya ikimizi de mutlu edecek kazançlar olsun diye savaşıyorum. Sende benim için savaşıyorsun ama seni üzmek kırmak veya hayallerini boşa düşürmek için değil, çalışman beni üzer çünkü yorulacaksın diye. Yoksa sana bırakmışımdır en doğrusunu sen bilirsin...

Aşk; bir kere senin adın budur ask... Sevgimize layık hayatımıza adim atacağımız şeyleri aşkımızla yoğurdum o hamuru evlenmeden pişirip sana sunacağım. Babamdan tut ta en yakınımdan en uzağıma benim seninle yasayacağım mutluluğa destek vermekle kalmayıp birer tuğla koyuyorlar anneni de es geçemem annem gibi canımdan bir parça o...

Ben seni sevmeyi gözyaşı gibi görüyorum sürekli damlamıyor ama içimde sürekli akıyor kalbimdeki gözyaşısın... Üzülmekten değil sevgiden sevmekten sevilmekten akıyor...



#1askinerkekgunlugu