12 Mart 2012 Pazartesi

Hayatı bana güzel gösteren mutluluk dolu gözbebeğimsin- 11.03.12

Hayal kurmak seni/nle yasayacagim gunlere dualar etmek gibi.. Birkac gun bile uzak kalsam hasret kaliyorum yuzune, beni ben yapan gulusune, icimi eriten kokuna o en sevdigim tenine.. Doyamadigim yanlarina birde ozlem katiyorum boyle zamanlarda ya.. Katmerleniyor kalbim, kalbimdeki yerin..
Seni özlemeyi bile seviyorum ben.. Senin için yanmayı, aklımın bulduğu her fırsatta sana kaçmasını, seni düşünmeden geçmeyen bir anımın olmayışı çokk seviyorum ben..
Evet aşkım çok şükretmemiz gerek.. Özlemine bile aşık olunacak kadar mükemmel bir sevdiğim varken benim..Çok şükretmem gerek.
Hani yoruluyorsun ya işlerinden böyle,yorulduğunu söylüyorsun,yada uyyakalıyorsun küçük bir bebek gibi..içim gidiyor o zamanlarda benim.. Aklıma geldikçe şükrün yanında dua ediyorum sana.. Bize başka, sana başka.. Sana ediyorum, tüm emeklerinin o biricik yüreğinin istediğinin olmasına..Sen herşeyin en güzelini hak edensin sevgilim.. Sen benim herşeyimsin.... Hayatı bana güzel gösteren mutluluk dolu gözbebeğimsin..
Tek bir kişi hayatı öyle bir değistiriyormuşki..Aşk insanı öyle sarıp sarmalıyormus ki.. İnsanın bakışı değişiyormuş , gördüklerini başka görüyormuş aşktan sonra, Sana aşık olduktan sonra öğrendim.. Senden sonra hayatın o keşfedemediğim yanlarını yaşadıkça gördükçe gerçekte yaşamak neymiş o zaman anladım..Seninle yaşadıkca yaşamak neymiş anladım..Senden sonra kalbimdeki en güzel duygularla her anında hayatımın mutlu yaşadım ben..Çünkü her anında seni yaşadım. Her nefesimde seni çektim içime.. Seni sevdim ben her nefesimde..
Şimdi duam Ömrümün sonuna/son nefesime kadar hep yanımda/benimle ol,benim ol aldığım her nefeste..
<3
#1askinkadingunlugu