19 Mart 2012 Pazartesi

özledim .. - 19.03.12

Hani her şeyin insanın üzerine geldiği zamanlar vardır.. Çok hayalinin olup azının gerçek olduğu zamanlar belki. Çok ertelemelerle geçen günler olur ya bazen. Tam da o günleri bulur hep yoğunluklar işler aksilikler ve ya başka bir şeyler..Ama bir türlü sevdiğinizin omzunda huzur bulmanıza izin vermezler. Bir fırsatını bulup girerler aranıza günlük meşgaleler. O zamanlarda dua ediyorum ben sadece. Çok ediyorum.. Öyle huzur bulup, öyle kendim gibi hissedebiliyorum.
Her şeyi bi kenara bırakıyorum bana zarar veren, düşünmüyorum kafamı yormasınlar diye. Kafam sadece güzel şeylerle dolsun,seni düşünsün , Kalbim sadece bahar gibi kokan aşkınla huzur bulsun. Ne başka bir karışık renk görsün senin sevdandan öte, ne sıkıntılar problemler bilsin fikrim.
Omzuna yatmayı özledim.
 Seninle hayata sarılmayı, sana sarılıp hayatı sımsıkı yaşamayı özledim. Sana sarıldığımda her şeyi unutmayı özledim.
Omzunda her şeyi unutup, kafam rahat o senden enerji aldığım özlem gidermeleri , Hep güzel şeyler düşündüğümüz ortak hayallerimizi, ortak gönlümüzü özledim.
Hayatın meşgalelerinde boğulmadan, bizi onlara hapsetmeden…
Seni özledim…

#1askinkadingunlugu