22 Mart 2012 Perşembe

Seninle başlayan hayatımda yeniden doğdum ben.. - 22.03.12

Bazı ilkler vardır Ömre bedeldir.. Ömür boyu gönlün , aklın en güzel yanında kalır Unutulmaz.. Bugün benim  için o günlerden biri..
Seninle günlük yaşadığım anların bile değeri,neşesi kalbimde hep yaşarken, birlikte kutladığımız ilk doğum gününü unutabilmem ve bugün yazmadan geçmem mümkün değil..
Öyle özlemişim ki seninle doya doya hayatı içime çekmeyi.. En kuytumda kalıp kimselere açmadığım yanlarımı seninle dindirmeyi.. Senin gözlerinden hayata bakmayı, hayatı seninle görmeyi öyle özlemişim ki..
Kimse senin kadar iyi gelemez bana ya bugün bunu yine yaşayarak tekrar hissettim..
 Sen ;dünyanın en mükemmel erkeğisin! Benim mükemmelimsin.. Herşeyimsin canımsın. Yeni bir yaşa, ömrüme kalan tüm yıllarıma seninle adım atmanın hazzını hiçbir şey veremezmiş bana. Öyle mutlu öyle huzurlu..Ve Biraz  hüzünlü..Gözyaşlarımı tutamamamdan anlamışsındır zaten ama ben senden aldığım her zerre aşkı iliklerimde hissediyorum, dayanamıyorum ondan. Bugün öyle aşkınla ısıttın ki beni..Ne güneş yetişebildi sevginin ilginin sıcaklığına, ne serin suların dalgası yetti aşkımızın alevini dindirmeye..
Ben çok şanslıyım.
İyi ki ..İyi ki varsın.. İyi ki aşkı seninle tanımışım, kalbimin her yanına seni sarmışım..

Ben bu yaşa kadar kutladığım tüm doğum günlerini unuttum bugün. Ben bugün bir yaşındayım.. Seninle başlayan hayatımda yeniden doğdum çünkü ben .. Seninle geçen ömrüme ömür dedim , senden sonra yeniden öğrendim nefes almayı..
Ben yeni yaşımda da yine her duamdaki gibi SENi diledim.. Dua ettim bize, bir yılımız yüz yıl olsun diye..Ömür boyu,sonsuza dek beraber olalım diye.. Kalbim yaşadığını hep seninle hissetsin..Kalbimin atışında hissettikçe seni , hep seninle alsın nefesini istedim..Ben her günümüz böyle güzel olsun istedim.. Allah’ım bize hiç kötü gün göstermesin, ömür boyu bizi birbirimize hayırla huzurla sağlıkla sadakatle aşkla bağlılıkla ve tutkuyla nasip etsin istedim.. Amin..
Ve ben iyi ki doğdum dedim bugün kendime..İyi ki doğdum ve seni buldum.. Ben iyi ki aşkı sende buldum.. Rabbim bana Seni verdi armağan..Ve ben ömrüm boyunca gözümden sakınacağım en büyük lütfumla hayatımda bir senemi daha devirdim..
Daha nice senelere ..Birbirimizin omzunda  yaşlı tonton nine ve dedeler olmak dileğiyleJ
Her şey için teşekkür ederim ..


#1askinkadingunlugu