27 Mart 2012 Salı

Söz veriyorum sana..Ömür boyu naz yapma hakkın var bana^^ - 27.03.12


Öyle bir gün yaşadım ki seninle bugün , binkez şükür ettim içimden seninle olduğuma.. Binbir dua ettim ömür boyu seninle olmaya..Öyle güzeldi bugün ^^
Seninle herşey , seninle heryer huzur resmen.. Birlikte birşeyler yapmak, birbirimizin gözünden manzaraya bakmak, seninle şakalaşmak gülmek konuşmak, saatlerce yürüyüp yorulmak, birlikte İstanbulu elele keşfe çıkmak..Hepsi ömre bedel .. <3

Böyle kocaman bi aşkla neşeyle yanından ayrılıp , şimdi uzakken hastalandığını öğrenmek çok üzücü kalbime.. Ben bir yerin acısa ağrısa yanında oliyim istiyorum.. Sen uyu dinlen nazlan bana.. Ben ne çekerse canın yapıyim bakayım sana..Yanında olayım. hepp başucunda.
Ne biliyim belki aşkımla yaptığım çorbam iyi gelir midene..Yada gözlerine yüzüne kondurduğum öpücükler düşürür ateşini diye..

Senden uzak olmak çok zor geliyor bazen.. Sen benimsin herşeyimsin canımsın bitanemsin.. Hayat enerjim , en güzel umudumsun geleceğe..Senin ufacık bir ağrın bile ağrıtır içimi ,biryerlerimi..

Söz veriyorum sana..Ömür boyu naz yapma hakkın var bana^^ Ömrümün sonuna kadar öyle güzel bakacağımki sana hasta olma diye..Çünkü bebeğimsin sen benim, gözümün nuru sevdiğimsin.. Tüm sevgimi ilgimi vermek istediğim erkeğimsin ^^ Hasta olursan bile çorbam ve öpücüklerim emrinde ..

Şimdi seni kapıda karşılayıp üstünü ellerimle giydirip yatırmam gerekirdi.. Sevdiğin çorbayı yapıp ellerimle yedirmem..Sen mızmızlanınca ısrar etmem gerekirdi biraz daha içmen için.. İlaçlarını içirip başını okşamam öpmem.. Sen nazlanınca içimin gitmesi gerekirdi sen yüzünü buruşturunca :( .. Seni rahat ettirip yatırmam gerekirdi..Televizyon açıkken sen uyyakalırsın ya hani aşkım,  benim baş ucunda diken üstünde sabaha kadar seni beklemem, sen uyurken seni seyretmem, yanaklarını sevmem gerekirdi..Başımı başına yaslamam, aşkımla kalbini dinlemem..Sevgimle eşin olarak canın olarak her anında yanında olmam gerekirdi benim gönlüme göre ..

Ama ancak öpücüklerimi gönderiyorum bugünlük sana üzülerek.. Kbul et olur mu^^ Hepsini borç say, hayal et biraz iyi ol olmaz mı tatlı kuşum..

Gecelerin ben olayım , her an koynunda , hep yanında.. Yakınında olayım ömür boyu ..Benim yerim senin yanın .. En kısa hayırlı zamanda kavuşalım , aynı sabaha yanyana uyanalım birbirimizin nefesine ısınalım aynı evi paylaşalım. Aşkımıza dair her hayali , her planı her adımı yaşayalım.. Ama hepp hayırla huzurla yanyana olalım..
Hemen iyileş öpücük yanaklımm..

#1askinkadingunlugu