6 Mart 2012 Salı

Tüm gecelerime gündüzlerime seni yerleştirmem gerek aşkına doyabilmek için.. - 06.03.12


Senin yanında olmak ömrümün duası.. İşinde gücünde koştururken seni beklemek,yanında gelmek bile huzur gibi içime aşk gibi heyecan dolu sevdiğimle hayatı adımlamak küçüğünden büyüğüne..Ömrümün tamamına yaptığım provalar gibi.. Özel bir güne gerek yok mutlu olmak için.. Seninle hayatın içinde, her anında günlük işlerinde yaşamak Bir olmak öyle değerli ki.. Ben o zamanlar kendimi gerçek Ben olarak hissediyorum en çok..Tüm duygularımın,hayatımın en gerçek olduğu yer senin yanın ..
Tüm gecelerime gündüzlerime seni yerleştirmem gerek aşkına doyabilmek için..Her anında hayatımın, her nefesinde ruhumun seninle olmam gerek.. Çünkü yetmiyor bana bu doyamadığım anlar birlikte geçen zamanlar günler haftalar.. Doyamıyorum ben sana.. Bitiremiyorum özlemimi..Yanındayken yaşadığım seni, eğlencesiyle, özel önemli meseleleriyle , işlerimizle , dualarımızla..Hepsiyle her şeyle geçen,nasıl geçtiğini anlayamadığım günün akşamında eve geldiğimde hala özlüyorum ben seni..Yetmiyor en uzun zamanlar bile bana/ aşkına..Her yanıma yerleşen kokunu, dokunu, aşkını , ruhunu , seni her yanımda/hep yanımda istiyorum ben……….
Çok özledim seni bu gece.. Gündüz gördüğüme bakma gözlerini..  Sen ömür boyu istediğimsin ya..Bildiğim , anladığım bir şey varsa ; Bir ömür yetmez hasretimin solmasına, günler yetmez sana doymama..
İyi ki varsın..Benim kalp atışımsın..

#1askinkadingunlugu