6 Mart 2012 Salı

Ve şunu da bil ; Ömrümü nasıl yaşayacağımın önemi yok.. Seninle olan her günüm güzel olacaktır zaten..- 05.03.12

Annem-babam gibi..Farklı şehirlerden farklı kültürlerden olmanın keyfini bazen sana da anlattığım komik-mutlu hikayelerinden çokça yaşıyorum ben çocukluğumdan beri evde,ailemdeJ Belki eskiden bazen birbirlerini anlayamazken şimdi birbirleri olmuşlar, roller değişmiş gibi.Ağızlarından çıkan cümleler inandıkları değerler takas edilmiş sanki.. O onun kızdığına kızar, o diğerini sakinleştirir olmuş bazen..Bazen onun sevdiğini o da sevmiş,hatta o’ndan çok belki.. İnanmışlar çünkü, birlikte yaşamaya söz verince bir ömür, sevmişler o ömrü ; nasıl yaşarlarsa yaşasınlar..Birlikte olmanın tadını hiçbir şeyin veremeyeceğini anladıktan sonra, her şeye tuzu biberi diye bakmışlar..
Ben bugün hem kendimi hem seni dinlemek istedim sadece.. Ortak bir bakış ortak bir göz bulalım diye.. Çünkü bazı şeyler vardır şartlar belirler olanı,kararı.. Onları yaşamak için de bilmek gerekir, kendindekini değiştirmen gerekir hatta belki de..Sadece olay şu aslında; insan başka şeyler bilirken doğru diye, diğerini direk kabullenemez ya hani, bu fıtratıdır değişmez..Anlaması sorgulaması gerekir sebebini,anlatmak ister kendi bildiğini de…Meraklı melahatim olarak bilmen lazım yani bu sorma kısmını J))
Benim de tek derdim birbirimizi anlayalım.. Biz hepp birbirimize göre hayata bakalım, davranalım.. Bunu yaptıktan sonra fedakarlık mı, en büyüğünü yaparken fedakarlık değil aŞk derim ben onun adına.. Senin için yapılan her şey faydadır ruhuma, ömrüme ömür katanımsın sen benim tek bir bakışıyla.. Sevdiğimin yüreğine yatan içine sineni benim içime sinmiş kabul ederim ben. Bizim yüreklerimiz BİR’ ken zaten.. Ben senin için fedakarlık etmeyeceksem nasıl karın oldum derim ki gözlerine bakarken utanmadan.. Senin için huzursuzken, ben nasıl huzurla yaşarım .. Seni üzecek zor duruma sokacak şeyi nasıl sorgulamadan budur derim ki isterken.. Bunu hissetmen bilmen gerekir artık güzel yüreklim..
Bazen her şey teferruattır,bir bakışına bir sesine anlar insan aslında ne demek istediğini sevdiğinin .. Ben bu yüzden ertelemek yüz yüze sormak istedim bugün telefondayken açmadan meseleyi..Yanlış anlamayasın diye.. Ben’le seni nasıl ayırmıyorsam BİZ diyorsak, Biz’e ait olanlarında bir’ olduğunu ayrılamayacağını bil sen her zaman..Her zaman..
Ve şunu da bil ; Ömrümü nasıl yaşayacağımın önemi yok.. Seninle olan her günüm güzel olacaktır zaten. Hayırla aşkla sevgiyle.. Birbirimiz yoksa en çok istediklerimizin bile önemi olmaz ki , hepsinin sebebi sevgi zaten o mükemmeli isterken hayallerimizde gezerken hep beraber..
İnsan seviyorken acaba demez.. Olduğum gibiyim kabul etsin demez.. Çünkü o olması gerekeni, sevdiğinin mutlu olduğu halidir..Oturup beklemez, olduğuna ek bir şeyler yapar..Ben kendi adıma senin için seni mutlu edecek her şeyde varım.. Bu zaten benim mutluluğumdur her zaman..Bu zamana kadar buna bu kadar emin olmasam bunca hiç yürümediğim yollara seninle çıkmazdım ben..
Biz ve bizim değerlilerimiz huzurla sevgiyle her zamanki sıcak neşemizde ki gibi sahip olduğumuz tüm güzelliklere dahiller..Hayatımızın huzurlu güzel olmasının en büyük parçası ve sebebide onlar zaten.. Belki birbirimizi bunca sevebilme fırsatımızın,huzurla bu şartlarda mutlu olmamızın sebebi de onlar hatta.. Ve biz birbirimizi sevip anladıkça hayatta yürüyemeyeceğimiz yol yok inşallah..
Her şeyden öte aşkla sevgiyle yaşayalım birbirimizi.. Birbirimizi yaşayalım !…  Gerisi teferruat.. Gerisi  bol dua.. Beraber olalım da inancımızı aşkımıza kata kata.. Eminim her şey güzel olur dualarımızda ki gibi ömrümüzün her anında..
SENİ SEVİYORUM


#1askinkadingunlugu