11 Mayıs 2012 Cuma

Aşkı deruna girmek seninle .. ^^ - 11.05.12

Aşkım,
Saygı, sadakat ve sevgi bizi bırakmadığı bugünlerde bizde onları bizden ayırmıyoruz. Beni senden seni benden uzaklaştıranlar yani kişiler olmasın. Olaylar işler mekanlar hiç olmasın. Sensizliğe dayanamamak beni hep uykusuz halsiz yorgun bırakıyor. Hayatımda eksik kalmak istemem. Hep tam dolu olmak isterim. Ama sen... İşte bu yüzden aşkın derununu senle mutlu bir şekilde yaşıyorum ki Elhamdulillah mutluyum.

Aşkın dibisin demek bence en güzel tanım. Hani kankası annesi ablası kardeşi teyzesi nenesi gibi bi bayan profili varya o senin arka planında bana gösterdiğin hepsinden önce evleneceği eşi ön profilde olansın. Olacak herşeyi senle hayırlısı ile olsun diye dua ediyorum.

Gönul kalbe duygularını anlatır benim gönlümde senin kalbine senin kalbinde benim beynime işliyor. Döngüsel aşk içinde birbirine bağlı yaşıyoruz. Aşkın derini birde metabolizması düzgün olmasından kaynaklanıyor bence.

Sevgimizi, sencesini bencesini değil bizcesini yaşamak adına evliliğimiz adına sana söz veriyorum. Her akşamına sabahına sana dayanamayan aşkın derinin yarısı...

#1askinerkekgunlugu