22 Şubat 2012 Çarşamba

22.02.12 - seni yazmak..

Yanımda olmadığın o seni özlediğim zamanlarda, seni yaşayamadığımda seni yazıyorum ben hep.. Özlemlerimi , yüreğimdeki kocaman yerini, hayata her sabah günaydın demeye en güzel sebebimi… Seninle olduğum her an her yer ışıl ışıl, sensiz en güzel yerler bile eksik, hep yarım. Aşkı öğrendiğim sensin ve sen aşk diye bildiğim teksin.
İnsan eskiden eksik olduğunu tamamlandıktan sonra anlıyormuş. Canının diğer yarısını, ruh ikizini, gönlünü koyacağı doğru yeri bulunca biliyor kim olduğunu. Şimdi sorsalar bana hayatımla ilgili her cümlemde ‘sen’ çıkar ağzımdan.
İşte o hayat’ın en güzel yanı, en büyük parçasısın. Bir ömür o hayatı benimle/birlikte yaşamaya duamsın. Hep senin olmaya.. Hiç bir şey de , hiçbir yerde pes etmeden seni sevmeye söz veriyorum. Ve Sen’i çok seviyorum.
Seni bulduğum, dualarımın, gönlümün şükrüne doymadığım o tarihten başlayıp ömür boyu giden bir aşk romanı olsun bu..Kalbimiz gibi sonsuz ve aşk dolu..
 Sana yazmak seni sevmek gibi. Gözlerine bakarak susmak gibi. Seni anlatmak huzur gibi.
Mutluyum. İyi ki varsın..

#1askinkadingunlugu


@1askingunlugu