26 Şubat 2012 Pazar

Sol elin deklanşörde,sol yanın burada benimle .. - 26.02.12

Önce dualarımız bir’di sonra hayallerimiz ve emeklerimiz.. Şimdi her şeyimiz bir bizim hayata, geleceğe biriktirdiğimiz… Planlarımız da bir, hayata kattığımız renklerimiz, birbirimizi koyduğumuz koca tatlı yanımız da.. Normalde çok sıradan olan bir şey bile ‘seninle birlikte’ yken resmen heyecan bana. Aynı dersleri alıp birlikte sınava çalışma fikrine bile heyecanlanıyorken ben, birlikte hayata aynı pencereden bakıp birbirimiz için gördüklerimizi hatıraya çevirmek, bunun için onca birlikte vakit geçirmek fikri tek kelimeyle harika bana. Şimdiden öyle heyecanlıyım ki.. Kafamda hayaller kurmaya başladım çoktan J Çok keyiflendim çok sevindim..
Sen şimdi İstanbul’a başka gözle bakıp en güzel yanına odaklanırken, ben seni düşünüp İstanbul’da sana bir kez daha aşık oluyorum..Bu kez hangi caddesinde yürürken seni düşünüyorum yada hangi gökyüzüne yüzünü çizip izliyorum.. Sol elin deklanşörde,sol yanın burada benimle ..
Sen benim hem tüm heyecanlarımda,tutkularımda sevgilim, Hem kimsenin bilmediği dertlerimle hayata tutunduğum sırdaşım, Beni her şeyden koruyan ailem, Ömrümü paylaştığım eşim, Yemesini içmesini düşünüp hasta olursa diye ödümün koptuğu sanki çocuğum.. Herşeyimsin sen böyle , aşkım sevgim merhametim güvenim .. Hepsi sensin..Hani sanki tatlı küçük oğlum istediği oyuncağı alıp mutluymuş gibi keyifleniyorum bende resmen şimdi , istediğin bir şeyi alınca böyle.
Allah tüm dualarımızı, hayallerimizi, planlarımızı huzurla hayırla birlikte yaşamayı nasip etsin bize hepsini..
Hep bugün ki gibi heyecanla , aşkla , sevgiyle ,merhamet ve güvenle.. Kötülüklerden uzak hep böyle huzurla ..

#1askinkadingunlugu

(Not: Artık bizimde nikonumuz var. Şimdi aynada prof makinemizle artis bi havayla kendimizi çekme vakti :P)