23 Şubat 2012 Perşembe

yoğun bir günün akşamında huzurlu/a sen..Huzur = Sen.. - 23.02.12

Stresli , yorgun ve zor bi güne dayanabilmeme tek motivem ve en güzel hayalim akşam seni görmek herhalde..  Seninle hayat her şeyiyle çok güzel ..
Birlikte hayal kurmak, o hayal için düşünmek, aramak, uğraşmak hepsi öyle değerli ki.. Aynı şeyleri düşünmek, ortak 1 için dua etmek .. Tüm hayatımı seninle kurduğumuz hayallerimizi yaşayarak  geçirmenin hayaliyle bugünümü yaşıyorum ben .  Ve bu emeklerine değecek biliyorum. Sen başladığın/istediğin bir şeyde zirve olabilecek ender insanlardasın.Bir şeyi yürekten istiyorsan yaparsın, Sana öyle inanıyorum ki! Bunları sevgilim olduğun için duygularımla değil, kesinlikle aklımın en güzel yerinde sana saygı duyan yüreğimle söylüyorum. Bu da şimdiye kadarki harika işlerin hayallerin gibi, sen nasıl istiyorsan hayırlısıyla Allahın yardımıyla öyle olacak inşallah..
Ben her attığım adımda , her verdiğim kararda kendi aklımdan/kalbimden önce seninkine soruyorum aslında hepp. Sen ne dersin, ne istersin, rızan olur mu, sevinir misin.. Beni mutlu eden bir haberi sana verdiğimde mutlu olacağını düşünüp buna olaydan daha çok seviniyorum mesela. Yeni bir başlangıç yeni sorumluluklar hep korkutur beni bilirsin.Panik halimle yeni bölümümle ilgili kararları dinlerken senin varlığını desteğini düşünüp rahatladım bugün,seninle inandım kendime..Sen varsın benim içimde ya, benden bile büyük yerin ..Senin olduğun bi yerde başarısızlık olmaz ki dedim....
Lafta falan değil. Hayat’ıM sensin diyorum ya hani, cidden bunu yaşıyorum artık.. Boş günlerimde yapılan arkadaş toplantılarını, davetleri,planları ekmeye başladım uzun zamandır. Ben tüm boş vakitlerimi sana vermenin peşinde.. Sanki o günü seninle geçirmeyince günümü boşa harcamışım gibi. Yapmak/gitmek zorunda olduklarım,sorumluluklarım dışındaki tüm vakitler senin. Ben hep seninim..Geri kalanlar bir uğrayıp çıkılası cinsten sadece. Vakit kaybı gibi. Başkalarıyla gittiğim en mükemmel yerler seninle deniz kenarında elele yürüyüp acıktığımda simit yeme fikrinin yanından bile geçemez. Yarında böyle bir gün olacağı için mi bu kadar halsizim şimdi bilmem :)
Bana bakışındaki kendimi seviyorum ben. Hemde çok! Ben senin bana bakışındaki kadar güzelim, gerisi fasa fiso. Bugün arabadaki gibi tek cümlen o bi bakışın yetebiliyor mesela içimin huzurla duaya durmasına..İçimi aydınlatmaya..Seni sevdiğimi içimden sevinçle haykırmama..
Yoğun olduğunu bildiğim halde uzun süre haber alamamak; evhamlarımın toplanmasına sebep biliyosun J  Sesini duydum şimdi içim rahat..
Şimdi huzurla uyuyabilirim ……..
İyi geceler sevdiğim..

 #1askinkadingunlugu

@1askingunlugu