24 Şubat 2012 Cuma

Seni degişmem .. - 24.02.12

Bugun çayımı içerken etrafı izledim..Anladim ki seni hiç bir şeye değişmem. Guzelliğin zaten başımı döndürüyorken birde beni ben olduğum için kabul etmen beni mutluluktan dört köşe ediyor. Gözlerim her zaman her şey de seni arıyor. Yorgunluğumu bitkinliğimi veya hayata tutunmayı seninle daha hızlı yeniyorum. Bir aşkın galibi olabilmek değil.., Bir aşkı berabere eşit devam edebilmek bizim ilişkimizin adı. Anladımki degişmeyen tek sey içimde senin volkan gibi patlayışın... Gözlerimi senden alamayışımın sebebi seni degişmeyeceğim ve başkasını sana degişemeyeceğimdir. Hayatta büyük konuşmamak gerekir ama inan büyük konusmak için değil seni başkaları ile kıyaslamadım ve yapamadım. Bir insan mukemmeliyete yaklasmak icin bence seni ornek almali diye dusunuyorum. Kızlar,kadinlar veya guzeller senin eline su dokemez...

 #1askinerkekgunlugu

@1askingunlugu