24 Şubat 2012 Cuma

Sen.. Aşk diye yazılan ; HerŞeyimmM diye okunansın.. - 24.02.12

Aynı anda farklı yerlerde oturmuş çay içerken  etrafı izler görünüp seni düşünmek  zaten alıştığım  hallerim ama bunu seninde aynı anda yaptığını okumak, bilmek çok güzel ..
Uzun zamandır görüşmediğim, bugün muhabbette seni soran arkadaşlarıma senden bahsetmek güzel.. Geleceğe dair şimdi rüya gibi gelen planları anlatmak somutluk veriyor hayallere. Başkaları da bilince sanki hayal olmaktan çıkıp davetiye yollamışım gibi şimdiden aşkta ve gelecekte planlanıyor. Beni Sen’inle , Biz diye başka ağızlardan duymak çok hoş geliyor kulağa. Hep eşim olarak görüp, hayatım olarak seslendiğim seni, benimle bütünleyip Siz diyorlar bize..Biz!
Ben dünümü de bugünümü de yarınımı da sana göre şekillendirip bekledim hep. O beklediğim , doğru kişi olduğunu iliklerime kadar hissettim ya  o zaman, dünüm için değdi dedim. Bugünümü senin rızana göre yaşar oldum. Gelecekte/ ömür boyu mutlu olalım diye. Senin huzurun benim huzurum oldu. Senin için nasıl rahatsa öyle rahat olur oldu halim. Senin sözün benim kalbim oldu. Sana göre düşünür oldum sanki..
Koca gün derin ve kocaman bir huzurla akşamı etmek güzel de bide şimdi akşamki olanın hissiyle tekrar bakınca geçen gün yazdıkların; çok doğru..  3.şahıslar hep zarar.  Koca bir mutluluk, daimi bir huzuru, insanın en güzel duygularını minicik bir olay vurabiliyor. Sivrisinek mide bulandırır derler ya, öyle. Küçücük bir şey büyük mutluluğunu bozmasa da gölge düşürebiliyor. Ve gölgelerin artmasına fırsat vermemek için benim tek/hep çabam hep. Bazen zoruma gidiyor millet için bir şeyleri kanıtlamaya göstermeye çalışmak tek başıma…Çünkü biliyorum yaşadıklarımdan kimseyi kendim gibi bilmemem gerektiğini artık, yaşayarak tecrübe ettim; insanlar kötü hep.Bizim gibi değil ki..Kimse Allahın rızasını, kendi şerefini düşünmüyor artık. Nefsi neyse tavrı o oluyor.Ben korkuyorum zamanın insanlarından.. O insanların kötü niyetlerini bakışlarındaki arkadan konuşan sözlerini görebiliyorum,hissedebiliyorum.. Çözümü, tedbiri neyse almak gerektiğini düşünüyorum bu yüzden hep. Ona göre davranmaya çalışıyorum bu yüzden.. Bana bakma ihtimali olan kim varsa uzağa itmeyi başardım ..Ama inan özellikle öyle çok çabaladım ki. Senin gelmeni yanımda gezmeni beklemeye bile gerek duymadım , naptım ettim kanıtlamaya çalıştım..Birşey olurda üzülürsün diye. Ya bir şey olursa huzurumuz kaçarsa diye..Ben her şeyi düşünüp hallederken böyle şeyleri yine yaşamak zoruma gidiyor..Göre göre niye yapar ki insanlar..Allaha korusun diye onlardan dua edebilirim ancak kendi adıma bundan sonra..Yapabileceğim her şeyi yaptım.Ne yapmalı gelmez aklıma şimdi, almaz kafam hala.. Bizim hiçbir sorunumuz yokken dış kapının mandalları yüzünden bir olay yaşamaktan tedirgin oluyorum elimde değil.. Seninle de benimle de ilgili kim olursa olsun duymak insanı rahatsız ediyor. İkimiz birbirimizden her zaman eminiz,bu çok büyük nimet şükrediyorum çok..Ama en güzel insanların hayatlarını rahatça bozabilenleri daha yeni duyup gördükçe korkuyorum işte. Herkes düşmanım gibi kız erkek fark etmez. Yakınım değilse eğer her şeyi yapabilir gibi sanki herkes. Kimseye güvenmiyorum. Ciddi anlamda güvenemiyorum ben. ..
Sen ; bu hayatta en güvendiğim.. En “benim” bildiğim! En sevdiğim..…
Küçücük şeylerin yüreğimdeki büyük huzuru sallamasına izin vermiyorum ben artık, seni düşünüp seni yazarak sükut buluyorum böyle .
Her güzel şeyde aradığım eşim;
Ne zaman güzel bir yere gitsem güzel bir şeyler yesem gördüğüm duyduğum her güzelliği seninle yaşamaya susuyorum ben. Denize bakmak seni görmek gibi. Hayal kurmak duru sonsuzlukta..Ucu bucağı olmayan suya baktıkça, ucçsuz bucaksız sevgin geldi hep aklıma..Bugün seni düşündüm ben her gördüğüm güzellikte, içimdesin ya huzur buldum..
Sen.. Aşk diye yazılan ; HerŞeyimmM diye okunansın.                                    
Herşeyimsin .. Aşksın ..
#1askinkadingunlugu


@1askigunlugu