21 Mart 2012 Çarşamba

Aşkın tarifi... – 21.03.12

Bugün bir kez daha anladım askın tarifi deseler di bana inanmazdim sen olacağına...

Güzellik nese ve muhabbet aradığım sevgili es hayat arkadaşı olacak tek kisisin yeni yılımıza yaklaştığımız bu günlerde askımızın sayısız tarifi var bence, bana kalırsa cümlelere sığmayan yasanmisliklar...

Kelebek ömrü gibi degil askımızı günlük tarif edemem sana ayıp olmaz iliskimiZe ayıp olur üzülüyor o ozaman :)) minik Tombuk ısırmadık yeri kalmayan pon pon bir iliski tarifi verebilirim.

Bir yemek olsaydı neyi secersin desem askımız bence beraber yaptığımız ilk yemek olurdu.

Bir müzik olsaydı Mustafa ceceli hastalıkta saglıkta olurdu ilk dinlediğim şarkıyı rüyaları da geçemem...

Bir elbise olsa ikimizin uyumu olurdu birbirimiZe göre giyinmemiz...

Bir dizi olsa isminden dolayı leyla ile mecnun olurduk...

Aslında askımızı çok sekilde tarif etmek istedim ama şimdilik bu sekilde kalsın 2. Si heyecan uyandırsın...

Devamı askın tarifi yakında

#1askinerkekgunlugu