7 Mart 2012 Çarşamba

Benim değil bizim aşkımız... - 06.03.12

Ben her zaman bizi kullanırken sen bana yaklaşırken uzanırken heycanlanırken ben hep biz olarak attı kalbim dedim...

Aşkı bizle tanıdım bizle yaşadım bizle ben çok mutluyum. Kalbinin yansıyan güzelliği gizli keşfedilememiş bakışların beni tıpkı bir yanardağ gibi alev alev yakıyor yada eritiyor yada bitiriyor ;)...

Sana bilerek bilmeyerek bir kusur işlesem içim ciz eder, kalbim parçalanır sana özlemimi yitirmemek icin bizi çzluyorum... Yaşadıklarımızı yaşayacaklarımızı özlüyorumki biz için en iyisi bende atsın seni yeniyim ;) tıpkı maçta gol atmış bir futbolcu gibi sevinirim senden daha cok heycanlandığımda, sevdiğimde ve özlediğimde. Bu paragrafima kusur olarak başladım sözlerimiz olarak devam ettim neden? Çünkü seni kaybetmenin bizi kaybetmenin ağır imtihanını yaşayamam düşünemem anlayamam anlayışla karşılayamam. O yüzden senin düşüncelerine ve bizi yaşama isteğine hep varım her zaman varım. Yeterki şartlar müsait olsun yapamayacağımız şey yok çünkü şükretmeyi biliyoruz Elhamdülillah...

Sevgiyi harekete geçirmişim, aşkı yürütmüşüm sırada ritmi alıp evliliğe koşmam gerek. Pardon biz koşmak gerek ;)

#1askinerkekgunlugu