12 Mart 2012 Pazartesi

Seni güzelliğinle kabul etmek.. - 11.03.12


Seni herşeyinle sevdim ya kabul etmekte hiç bir sorun yaşamıyorum çünkü aşktan zevk alıyorum. Sensizken süzülen gözyaslari ve efkardan duramazken güzelliğini düşününcede halime şükrediyorum. Senin için ikimiz için dualar ediyorum. İkimiz içinde en uygun neyse ben o günü sabırsızlıkla bekliyorum. Herşeyinle seni almak kabul etmek bana güzelliğinden mest olan aşıkları hatırlatıyor o aşıklar ise biziz...

İnŞallah Allah hakkımızda hayırlısını en iyisini verir bizde bunu şükür sebebi olarak görelim ne kadar dua etsek azdır... Her sabah uyandığımda aklıma gelen ilk kişisin ya işte bu sevgimin kanıtıdır...


Seni sevgiyle karşılayacağım günlere dua ediyorum. Herşeyinle güzelliğinle sevginle sadıklığınla samimiyetinle saflığınla zekiliğinle endamınla boyunla posunla gülüşünle konuşmanla bakışınla kokunla KABUL EDİYORUM..

#1askinerkekgunlugu