2 Mart 2012 Cuma

Sen her şeye değersin.. Sen ; en değerlimsin.. - 02.03.12

Seni beklerken uyyakalmak, seni merak edip sabahlamak aşkın en koyu hallerinden .. Sana ait olmak,  seni sevmek, senin olmak iliklerime kadar aşk kokmak gibi.. Sen yanımda yokken bile seninle yaşamak var bende.. Sana göre, senin için yaşamak.. Böyle hep seni seve seve..
Bazı sabahlar gerçekten böyle içimde seni hissederek uyanıyorum. Hani rüyanda harika şeyler görürsün ya gerçek gibi gelir, heyecanını yenemezsin uyandığında bile..Sanki öyle.. Heyecanla böyle ilk buluşmamız,seni ilk görüşüm gibi.. Yada sanki bugün düğünümüz varmış , Bugün ikimizin/küçük ailemizin en minik en tatlı ferdini karşılayacak gibi.. Yepyeni bir şeye seninle başlar gibi.. Öyle heyecanla güne başlıyorum ben bazı sabahlarda .. Seni severek uyanılan her sabahın ışığına açılıyor gözlerim.. Sana aşık, bize sevdalı.. Ama heP bir özlem var içimde.. Anlatamadıklarımın, henüz yaşayamadıklarımızın, hayal kurup her gece dualarımızda aminlerimizde olanların..
Sana özlemim bitmiyor benim.. Yanımdayken sana doyamazken birkaç gün uzak kalınca eksik kalıyorum.. Yarımlaşıyorum böyle..Seni özlemeye bile doyamıyorum ben..Sana hissedilen her duygu başka güzelken..
Bir de şimdi şehir dışına uzak bir yere gidince içim bir garip oluyor benim.. Her seferinde hissediyorum bunu, alışamadım bir türlü senden  uzak gecelere.. Ayrı evlerde de olsak aynı semtte kaldığımızda içim huzurlu oluyor demiştim ya geçen gün sana; yanı başımdasın da sanki sol yanım her yanım da koruyanım güvenim gibisin hayata o zamanlarda..  Başka semtler bile uzak gelirken bana böyle başka şehirlere alışamıyorum ben bir türlü bir gün de olsa..
Kalbi her an yanımda, güzel yüzü hep gözbebeklerimin ışığında olan sevgili..Öyle gurur duyuyorum ki seninle her seferinde! Her yaptığın işte,her söylediğin sözde.. Yapman gerekeni herkesten iyi yapma gücünde,kalbinde,yüreğinde her şeyinde seni buluyorum..Her birine en güzel yanlarını bırakıyorsun da ben gördükçe yaşadıkça toplayıp gururlanıyorum, yüreğime seni kata kata yürüyorum hepsinde..
Bizim için, hayallerimiz için uğraşıyorsun ya böyle.. Tüm hayatımı senin dizinde, güveninde sadakatinde ,merhametinde geçirmenin telaşına düşüyorum.. Ömrümü sana adamak için heyecanlanıyorum. Senin için ne yapsam az.. Ne yaptıysam hepsine değer.. Her şeyin güzel olmasına, bu kadar mükemmel bir eşim olmasına hem seviniyorum,gururlanıyorum, şükrediyorum.. Hem bu kadar yorulmana koşturmana üzülüyorum.. Her akşam işten çıkıp geldiğinde sana en sevdiğin yemekleri hazırlayıp seni dört gözle bekleyip kapıda karşılayacağım, tüm yorgunluklarını alıp götüreceğim günleri bekliyorum..
Ben çok şanslıyım.. Aşkımın, kalbimin, her yanımın sahibi ..
Sen her şeye değersin.. Sen ; en değerlimsin..


#1askinkadingunlugu